Bandar Kota Bharu adalah ibu negeri Kelantan. Senarai cuti umum Malaysia bagi tahun 2022.


Kelantan Cuti Umum Kalendar 2021

Tarikh berikut mungkin diubah suai.

Senarai cuti umum negeri kelantan. Untuk memilih mengikut negeri anda boleh rujuk berdasarkan negeri. Anda boleh merujuk jadual cuti sekolah 2022 dan bila tarikh cuti umum secara lebih terperinci mengikut bulan melalui Kalendar Kuda di bawah. Kalendar percutian Cuti Umum kelantan 2020 Malaysia mendedahkan semua orang awam rasmi Persekutuan Bank kerajaan cuti tahun 2020 yang akan diraikan oleh rakyat Negeri kelantan Malaysia.

Rancang percuti anda dengan jadual cuti ini. 60 rows SENARAI CUTI UMUM 2022. Senarai Cuti Panjang Tahun 2022 Bersambung Hujung Minggu Kalendar cuti 2022 telahpun dikeluarkan.

Senarai Tarikh Cuti Umum di Malaysia 2013. 1 Januari 2022 Sabtu Tahun Baru 2022. Senarai Cuti Umum Malaysia 2022 Anda boleh Pilih negeri anda untuk lihat senarai cuti secara speifik setiap negeri.

Diharap senarai ini akan memudahkan anda membuat sebarang perancangan percutian yang anda ingi lakukan bersama keluarga tersayang. Tarikh Buka Sekolah 2022 Sekolah Rendah Sekolah Menengah. Dalam artikel kali ini kami akan kongsikan kalendar 2022 kalendar kuda 2022 kalender 2022 kalendar islam 2022 yang mempunyai senarai cuti umum 2022 cuti setiap negeri 2022 dan cuti persekolahan 2022.

Kalendar 2019 Dan Perincian Cuti Umum Cuti Negeri Hari Kelepasan AM. Laman ini mengandungi kalendar cuti umum. Skrol ke bawah untuk melihat senarai kalendar seluruh negara atau pilih kalendar negeri anda.

Kalendar Cuti Umum Malaysia 2022. 1 Januari Selasa Tahun Baru 2013. Kalendar percutian Cuti Umum kelantan 2021 Malaysia mendedahkan semua orang awam rasmi Persekutuan Bank kerajaan cuti tahun 2021 yang akan diraikan oleh rakyat Negeri kelantan Malaysia.

Senarai cuti umum ini adalah berdasarkan rujukan pelbagai sumber termasuk kalendar 2022 dan takwim persekolahan terkini KPM. Berikut adalah kalendar cuti umum atau hari kelepasan am Negeri Kelantan bagi tahun 2020 sepertimana diumumkan oleh Setiausaha Kerajaan Negeri Kelantan Darul Naim. Public holidays and school holidays for Kelantan year 2017.

Semoga kalendar cuti umum Kelantan ini dapat membantu warga Kelantan dalam membuat perancangan awal aktiviti kerja dan percutian untuk tahun ini. Cuti Umum Tahun 2022 Terengganu Kelantan Pahang Johor Melaka Negeri Sembilan Kuala Lumpur Selangor Putrajaya Perak Kedah Perlis Pulau Pinang Sabah dan Sarawak. Cuti Umum Kelantan 2021.

Walau bagaimanapun dalam Kalendar kelantan Cuti Umum kelantan tarikh yang dinyatakan mungkin tertakluk kepada perubahan rasmi yang biasanya diumumkan dalam. Advertisement Di harap anda dapat. 3 Jan Sabtu Hari Keputeraan Nabi Muhammad SAW.

Kecuali Johor Kedah Kelantan Perlis dan Terengganu. Kecuali Kelantan Kedah Perlis Johor dan Terengganu. Senarai Cuti Umum Setiap Negeri Di Malaysia 2022.

Senarai Cuti Umum Di Malaysia Tahun 2015 Tarikh Peristiwa Negeri Terlibat 1 Januari Khamis Tahun Baru 2015 Semua negeri kecuali Johor Kedah Kelantan Perlis Terengganu 3 Januari Sabtu Maulidur Rasul Semua Negeri 14 Januari Rabu Hari Keputeraan Yang di-Pertuan Besar Negeri Sembilan Negeri. Sila semak laman web ini untuk maklumat terkini. Senarai Kalendar dan Tarikh Cuti Umum Setiap Negeri di Malaysia public holidays bagi tahun 2022.

Sekiranya terdapat sebarang perubahan akan dimaklumkan dari semasa ke semasa. Tarikh berikut mungkin diubah suai. Cuti Umum Malaysia 2022.

Senarai Cuti Bulan Januari 2022. Ianya terkenal dengan pelbagai makanan sedap seperti kerabu budu kuih akok dan banyak lagi. Laman ini mengandungi kalendar cuti umum untuk tahun 2021 di Kelantan.

Kalendar Cuti Umum Negeri Kelantan 2022 Tarikh Hari Kelepasan Am Negeri Kelantan adalah sebuah negeri terkenal dan terletak di bahagian Pantai Timur Semenanjung Malaysia dan berjiran dengan Pahang dan Terengganu. Cuti umum Kelantan 2017 cuti kelepasan am dan cuti persekolahan bagi Kelantan untuk tahun 2017. Dengan senarai ini mudahlah untuk anda membuat perancangan sebarang percutian yang hendak anda lakukan bersama keluarga.

Di bawah merupakan jadual maklumat perincian senarai cuti sambutan dan perayaan merangkumi hari kelepasan AM Persekutuan cuti umum dan Hari Kelepasan AM negeri cuti negeri di Malaysia serta lampiran kalendar bagi tahun 2019. Di sini kami kongsikan senarai cuti umum public holidays bagi tahun 2022. Muat Turun Kalendar Cuti Umum PDF File.

14 Januari Isnin Hari Keputeraan Yang di-Pertuan Besar Negeri Sembilan. Semua negeri kecuali Johor Kedah Kelantan Perlis Terengganu. Laman ini mengandungi kalendar cuti umum untuk tahun 2022 di Malaysia.

Terdapat beberapa cuti umum yang bersambung kepada cuti hujung minggu sabtu dan ahadIni membolehkan rakyat Malaysia bercuti panjang. Sila lawat kelantangovmy untuk pengumuman asal. Cuti umum dan cuti sekolah bagi tahun 2022.

Di sini kami kongsikan senarai cuti-cuti panjang yang boleh anda jadikan panduan. Sila lawat kabinetgovmy untuk pengumuman asal. Maulidur Rasul Seluruh negara.

Walau bagaimanapun dalam Kalendar kelantan Cuti Umum kelantan tarikh yang dinyatakan mungkin tertakluk kepada perubahan rasmi yang biasanya diumumkan dalam. Senarai Cuti Umum Di Malaysia Tahun 2015 1. Sila semak laman web ini untuk maklumat terkini.

Senarai cuti umum ini termasuk semua negeri. 1 Jan Khamis Tahun Baru 2015.


Cuti Umum Kelantan 2022 Hari Kelepasan Am